2011. február 11., péntek

Nutellás almáspalacsinta

Javában folyik a Nutella játékra pályázott receptek kipróbálása :)
Csak lassan elfogy itthon a Nutella... Majd szereznem kell még egy üveggel. Vagy kettővel. Most kénytelen vagyok kisebb adagokban sütögetni, hogy minél többet kipróbálhassak. :))
Ma megcsináltam Mrs. Smith Banános - Nutellás almáspalacsintáját. Mondjuk az eredeti névnek már nem felel meg, én nem tettem bele banánt, mert nem szeretem. De olyan jól nézett ki az a kép, hogy muszáj volt elkészítenem :)) Hát, így jár az, aki nem szereti a banánt. Mrs. Smith azt javasolta, hogy tegyek bele banán helyett puha körtét, vagy almát. Végül úgy oldottam meg, hogy az almákat megpároltam, és úgy tettem bele a palacsintába. Nagyon finom volt.
Aki nem szereti annyira a tömény édességeket meg a Nutellát, lehet hogy ezt még is szeretni fogja, mert egy kicsit enyhít az ízén az alma. Aki pedig szereti a nagyon édes és nagyon Nutellás dolgokat, az feltétlenül próbálja ki! Nutellából sosem elég.


Hozzávalók

A palacsintatésztához:
  • 22 dkg liszt
  • 3 tojás
  • 2 dl tej
  • 2,5 dl ásványvíz
  • 2 dkg cukor
  • 1 csipet só
  • 30 ml olaj + a sütéshez valamennyi
  • 4 alma

A töltelékhez:
  • 30 dkg Nutella
  • 3 alma

Elkészítés
  1. A palacsinta hozzávalóit (az alma kivételével) csomómentesre keverjük.
  2. Az almát meghámozzuk, és nagylyukú reszelőn lereszeljük. A tésztához keverjük.
  3. Egy serpenyőben felmelegítünk egy kevés olajat, és rárakunk egy merőkanál tésztát, majd mindkét oldalát megsütjük.
  4. Ezt addig ismételjük, amíg el nem fogy a tésztánk.
  5. A töltelékhez az almákat meghámozzuk, apró kockákra vágjuk, és annyi vízzel, amennyi éppen ellepi, megpároljuk.
  6. A kész palacsintákat megtöltjük. Először Nutellát kenünk rá, amire ráhalmozzuk az almakockákat. Utána összetekerjük a palacsintákat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése