2011. február 5., szombat

Nutellás túrógombóc

A másik recept, amit a Nutella játékra beküldtem.
Néha nem árt egy kis változatosság, a túrógombóc Nutellával megbolondítva pedig csodás íze van. Nálunk ez a bevált túrógombóc recept. A neten olvastam több helyen is a Nutellás túrógombóc ötletét, így kipróbáltam a saját receptünkkel. A várt hatás nem maradt el, nagyon finom volt. :) Én nem is ettem hozzá tejfölt meg porcukrot, csak úgy magában.


Hozzávalók

  • 50 dkg túró
  • 12 dkg búzadara
  • 5 dkg porcukor
  • 3 tojás
  • kb. 7 dkg Nutella
  • 3 dkg vaj
  • 6 dkg zsemlemorzsa

Elkészítés
    1. A nutellát az elkészítés előtt 3-4 órával hűtőbe tesszük, hogy megdermedjen.
    2. A tojásokat szétválasztjuk. A tojások sárgáját összekeverjük a túróval, a porcukorral, és a búzadarával, majd 1 órán át állni hagyjuk, a hűtőben.
    3. A tojások fehérjét kemény habbá verjük, és hozzákeverjük az előbbi masszához.
    4. A nutellából kis kanállal gombócokat szaggatunk. A masszából ellapítunk egy túrógombócnyit a kezünkben, beletesszük a nutellagombócot, és így formázunk belőle egy túrógombócot.
    5. Forrásban lévő, enyhén sós vízben kb.8 perc alatt kifőzzük a gombócokat. Ha feljöttek a víz tetejére, még néhány percig főzzük őket.
    6. A vajon megpirítjuk a zsemlemorzsát, megforgatjuk benne a túrógombócokat.

    Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése