2011. június 15., szerda

Matcha teás keksz

Beléptem a matcha rajongók klubjába. :) Annyi blogon láttam már matcha teás recepteket, hogy muszáj volt vennem (az Ázsia Bt.-ben sikerült is találnom, bár nem volt olcsó). Kíváncsi voltam, milyen az íze, mihez hasonlít. Nekem is bejött, nagyon ízlett.
Egy egyszerűbb recepttel indítottam, a csokis kekszemet alakítottam át. Hát, az íze... teás, nincs rá jobb szó. :) Különleges íze van. És nagyon finom. Még maradt sok a teaporból, és van jó pár ötletem, úgyhogy mostantól fogok még egy-két matcha teás receptet hozni. :)
Ebből a mennyiségből 40 db keksz jött ki.




Hozzávalók
  • 14 dkg liszt
  • 10 dkg vaj
  • 5 dkg cukor 
  • 1 tk matcha por

Elkészítés
  1. A hozzávalókat összegyúrjuk.
  2. A tésztát 3 mm vékonyra nyújtjuk, és tetszőleges formákat szúrunk belőle.
  3. Előmelegített sütőben, 160 fokon 10-15 percig sütjük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése