2013. április 23., kedd

Nugát

Nem tudom, ti hogy vagytok vele (bár sejtem), én nagyon szeretem a nugátot. Viszont nem mindenhol lehet kapni, és drága is, úgyhogy nem mindennapos dolog, hogy (v)eszek. Ezt a receptet Adélnál találtam, és nagyon jó lett.:)
Képzeljétek, az a megtiszteltetés ért, hogy felkértek a NoSalty szerkesztői, hogy én legyek ezen a héten a hét szakácsa. Ha van kedvetek olvassátok el a cikket itt!


Hozzávalók
  • 100 g porcukor
  • 100 g darált törökmogyoró
  • 120 g tejcsokoládé
  • 1 tk vaj

Elkészítés
  1. A tejcsokit a vajjal megolvasztjuk, majd összegyúrjuk a porcukorral és a darált törökmogyoróval.

3 megjegyzés:

  1. Jól sejted :D, én is nagyon szeretem a nugátot. El is mentem a receptet, kifogom próbálni. :)

    Gratulálok a felkéréshez! :)

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon jó kis recept, viszem is! köszi :)

    VálaszTörlés
  3. Okki, köszönöm, remélem neked is be fog válni!:)

    Márti, nincs mit!:)

    VálaszTörlés