2013. június 1., szombat

Gesztenyés krémes

Az interneten több recept kering erről a sütiről, általában vaníliapudingos, én elkészítettem a saját verziómat. Finom lett. Ez a másik süti, amivel szintén a SAD 15. fordulójára szeretnék nevezni, melyet Gionetta, a Magyar ízek tárháza blog háziasszonya hirdetett még, témája pedig: Jaj, de jó a habos sütemény!


Hozzávalók
  • 20 dkg darált keksz
  • 50 dkg gesztenyepüré
  • 5 dkg vaj
  • 4 dl tej
  • 1 cs csokis pudingpor
  • 10 dkg cukor
  • 4 dl tejszín

Elkészítés
  1. A darált kekszet összegyúrjuk 40 dkg gesztenyepürével és a vajjal. Egy tepsi aljába nyomkodjuk.
  2. A pudingport megfőzzük a tejjel és a cukorral, majd összekeverjük 10 dkg gesztenyepürével, és a tésztára kenjük.
  3. A tejszínt kemény habbá verjük, és az előző krémre tesszük.

7 megjegyzés:

  1. Nagyon finomakat látok Nálad!!!A kekszes és a gesztenyés is,csábító,csak legalább megkínálna valaki ezekkel a sütikkel!!!!

    VálaszTörlés
  2. Én is krémest sütöttem minap, csak franciát. Nagyon guszta így gesztenyével is!

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon jòl néz ki! Imàdom a gesztenyès èdessègeket!!:D

    VálaszTörlés
  4. Hol jársz mostanában Flóra, rég nem hallottam rólad? Remélem minden rendben, a cukrász-képzőben is! ;-)

    VálaszTörlés
  5. Szia Flora! Reg kaptunk Toled finom sutemenyt! Remelem, ha vege a vizsgaidoszaknak, gyakrabban jarsz erre Te is, mert mi itt vagyunk! Puszi

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok, köszönöm az érdeklődést, kicsit el voltam havazva, de ma este hozok bejegyzést!:))

    VálaszTörlés
  7. Nagyon finom lehet és igazán mutatós!!!

    VálaszTörlés