2013. október 30., szerda

Kladdkaka muffin

Nemrég találtam rá Gasztromanó blogjára, mikor valakinél láttam, hogy a játékára készített valami finomságot. Így hát én is becsatlakozom a játékba, ezzel a kladdkaka muffinnal.
Annyit változtattam rajta, hogy kihagytam belőle a sütőport, hogy még ragacsosabb legyen. Nagyon finom volt, köszönöm Gasztromanónak a receptet és a játékot!:) Boldog blogszülinapot!


Hozzávalók
  • 200 g cukor
  • 150 g vaj
  • 2 tojás
  • 200 g liszt
  • 4 ek cukrozatlan kakaópor
  • 1 cs vaníliás cukor
  • 1 csipet só

Elkészítés
  1. A vajat megolvasztjuk.
  2. A cukrokat a tojással habosra keverjük, majd hozzáadjuk a lisztet, a sót, a kakaóport, és az olvasztott vajat. Simára keverjük.
  3. Muffinkapszlikba kanalazzuk, és előmelegített sütőben, 160 fokon 15 percig sütjük.

5 megjegyzés: