2014. június 14., szombat

Mézgrillázs bonbon

Tudom, iszonyatosan régóta nem írtam. Az a helyzet, hogy nemrég kezdtem el dolgozni az Édes Gyömbér cukrászdában, és azért egyik napról a másikra fárasztó heti 40 órában dolgozni. Egyébként nagyon szeretem, meg élvezem a munkát, úgyhogy nem fogok panaszkodni.:) Mostanában alig van időm akármire, de igyekszem behozni a lemaradást!
Ez a mézgrillázs bonbon nagy kedvenccé vált a cukrász suli után (még egyik vizsgatételként is ezt húztam), nagyon finom.


Hozzávalók
  • 6 dkg mandula
  • 6 dkg pisztácia
  • 12 dkg törökmogyoró
  • 8 dkg cukrozott narancshéj
  • 10 dkg cukrozott gyümölcs
  • 12 dkg cukor
  • 12 dkg méz

Elkészítés
  1.  A mandulát és a törökmogyorót sütőben megpörköljük. A mogyorót lehéjazzuk (konyharuha segítségével).
  2. Az olajos magvakat összetörjük nyújtófával.
  3. A cukrozott gyümölcsöt akkorára vágjuk, mint amekkorák a tört magok.
  4. A cukrot felolvasztjuk, hozzáadjuk a melegített mézet, 2-3 percig főzzük.
  5. Hozzáadunk minden mást, elkeverjük. Szilikon lapra, olajozott fakeretbe kenjük.
  6. Ha kihűlt, 1,5x1,5 centis kockákra vágjuk. Alulról csokoládéba mártjuk (amit én most a képen láthatóval nem tettem meg).

5 megjegyzés:

  1. Jó, hogy adtál hírt magadról és örülök, hogy dolgozol - ráadásul a szakmában! :) Sok sikert Neked és posztolj minél gyakrabban, hogy mizújság.

    VálaszTörlés
  2. Mint apró borostyánok, nagyon szép! :) Gratula a melóhelyhez, kitartás! :))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jól néz ki! Gratulálok a munkához! :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm nektek!:)

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok a munkához, sok sikert Neked! :)

    VálaszTörlés